2011. január 2., vasárnap

AZ INGYEN SZÁLLÍTÁS ÉS A NYEREMÉNYJÁTÉKOK HATÁRIDEJÉT MEGHOSSZABBÍTOTTAM!!

AZ INGYEN SZÁLLÍTÁS ÉS A NYEREMÉNYJÁTÉKOK HATÁRIDEJÉT MEGHOSSZABBÍTOTTAM!!


Többen kértétek, hogy a nyereményjátékok és az ingyen szállítási akció határidejét hosszabbítsam meg, mert az elmúlt napokban-hetekben az ünnepi készülődés során nem volt időtök a webáruházban a nézelődésre, vásárlásra, illetve kevesebbet blogoltatok a szokásosnál.

Így hát az ingyen postázási akciót meghosszabbítom 2011. január 10. este 23.00 óráig!
Ebben az akcióban minden bruttó 5.000,- Ft feletti vásárlást INGYEN POSTÁZOK, vagyis én fizetem helyettetek a postaköltséget!! Ez a lehetőség természetesen már mai is él és a 2011. január 10-én 23 óráig leadott rendelésekre vonatkozik, melyek előreutalással kerülnek kifizetésre, s mely összegbe a webáruház programja által automatikusan felszámított postaköltség nem számít bele. (Az ajánlat a meghirdetett időpontig illetve a készlet erejéig érvényes.)


ÉVBÚCSÚZTATÓ-ÚJ ÉV KÖSZÖNTŐ JÁTÉK AJÁNDÉKOKKAL!
(módosított határidőkkel)

Az első játék egy nyereményjáték Vásárlóimnak:

A játék módosított ideje 2010. december 6. 12.00 és 2011. január 10-én este 23.00 óra között zajlik. Mindenki, aki ez alatt az időszak bruttó 10.000,- Ft feletti értékben vásárol a webáruházban, részt vesz egy sorsoláson, melyen 1 db 10.000,- és 2 db 5.000,- Ft-os ajándékcsomagot sorsolok ki. Természetesen az ajándékcsomagok postaköltségét is átvállalalom magyarországi címre.

Az ajándékcsomagokat lefotóztam, és ITT és ITT nézheted meg őket.

A sorsolást 2011. január 11-én tartom, és eredményét a webáruház nyitóoldalán, valamint itt, a blogon is közzéteszem. (A rendelések a webáruház kedvezményes árain értendők, és a postaköltség nem számit bele a végösszegbe. A játékban a készleten lévő termékekből történő vásárlás számít bele.)


Második játék azoknak, akik "csak" játszani szeretnek:

Hagyj egy megjegyzést itt a blogon, ennél a bejegyzésnél, vagy a játékot meghirdető, előző bejegyzés alatt, és tedd közzé ezt a bejegyzést a saját blogodon, belinkelve a Gyöngytyúk webáruházat vagy magát a blogot a leírásban. A megjegyzést hagyó és közzétevő játékosaim között kisorsolok 2 db 3.000,- Ft értékű ajándékcsomagot, melyeket szintén postaköltség nélkül küldök ki magyarországi címre.

Az ajándékcsomagokat lefotóztam, és ITT nézheted meg.

A játék módosított határideje 2011. január 10. 23.00 óra. Ennek a játéknak a sorsolását is január 11-én tartom, és eredményét a blogon teszem közzé.


Kívánok mindenkinek békés, boldog, gyöngyökben gazdag új esztendőt,


Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése